PLAČILO PO POVZETJU
Naročilo je v obdelavi
Naročilo dobi status takoj po oddaji naročila, ko je kot način plačila bilo izbrano »plačilo z gotovino ob prevzemu«. Po e-pošti boste prejeli informacijo, o obdelavi naročila (preverili bomo zalogo izdelkov) in morebitnemu preklicu naročila, ki ga lahko prekličete v roku ene ure, v nasprotnem primeru ste dolžni poravnati nastale stroške pošiljanja v obe smeri, ki znašajo 5,90 evra. Naslednji status je »naročilo potrjeno«.
V primeru da izdelkov ni na zalogi, bo naslednji status naročila »izdelkov ni na zalogi«.
Naročilo potrjeno
Po e-pošti boste prejeli informacijo o potrjenem naročilu in izbranem načinu plačila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Naslednji status je »naročilo odposlano«.
Naročilo odposlano
Naročilo dobi status, ko so bili artikli pripravljeni in poslani na ciljni naslov. Po tem statusu naročila ni več mogoče preklicati. Za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave naročenih artiklov, vas bomo po potrebi poklicali na vašo kontaktno telefonsko številko. Po e-pošti boste prejeli informacijo o odpremi naročila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Dostavo naročenih artiklov lahko pričakujete najkasneje v roku 2-5 dni ali v roku 24 ur v primeri izbire Hitre Pošte– pošiljke z naročenimi artikli vam bo dostavila Pošta Slovenije. Odvisno od izbranega načina plačila boste pošiljke prejeli v poštni nabiralnik ali pa boste pismonoši ob prevzemu pošiljke plačali kupnino (»plačilo z gotovino ob prevzemu«). V primeru, da imete v zvezi s prejetim naročilom kakršnekoli reklamacije, se seznanite s postopkom za reklamacije in vračila oz. nas kontaktirajte. Če vas ob dostavi pošiljke ne bo doma, vam bo pismonoša v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim boste odšli na pošto in prevzeli paket. Naslednji status je »naročilo dostavljeno«.
Naročilo dostavljeno
Naročilo dobi status, ko paket dvignete in poravnate odkupnino. Po e-pošti boste prejeli račun v PDF obliki, ki si ga lahko natisnete.
Naročilo neprevzeto
Naročilo dobi status, ko je minilo več kot 15 dni od poslanega datuma paketa in paketa niste prevzeli ter poravnali odkupnine, paket pa se je vrnil na naš naslov. V tem primeru boste po e-pošti prejeli informacije o nakazilu zneska, ki se ga dolžni poravnati, saj ste se strinjali z našimi pogoji poslovanja, kjer je to jasno navedeno.
Izdelkov ni na zalogi
Naročilo dobi status, ko preverimo in ugotovimo, da trenutno izdelov ni na zalogi. Po telefonu oz e-pošti vas bomo obvestili o stanju zaloge in čakalni dobi izdelka. V primeru, da bo čakalna doba izdelka za vas predolga, bomo naročilo preklicali.
Naročilo preklicano
V primeru, da bo čakalna doba izdelkov za vas predolga, bomo naročilo preklicali.
PLAČILO PO PREDRAČUNU
Naročilo je v obdelavi
Naročilo dobi status takoj po oddaji naročila, ko je kot način plačila bilo izbrano »plačilo po predračunu«. Po e-pošti boste prejeli informacijo, o obdelavi naročila (preverili bomo zalogo izdelkov) in morebitnemu preklicu naročila, ki ga lahko prekličete v roku ene ure, v nasprotnem primeru ste dolžni poravnati nastale stroške pošiljanja v obe smeri, ki znašajo 5,90 evra. Naslednji status je »čakanje na nakazilo«.
V primeru da izdelkov ni na zalogi, bo naslednji status naročila »izdelkov ni na zalogi«.
Čakanje na nakazilo
Naročilo dobi status po prejemu naročila in pregledu zalog izdelkov. Takoj ko bomo prejeli vaše plačilo, bomo paket odposlali. Po e-pošti boste prejeli vse potrebne informacije o vašem nakazilu.
Plačilo sprejeto
Naročilo dobi status, ko boste poravnali znesek naročila in bo ta viden na našem tekočem računu. Po vašem e- poštnem naslovu boste prejeli inforamcijo, da je bilo vaše plačilo uspešno izvedeno in prejeli boste račun v PDF obliki, ki si ga lahko natisnete.
Plačilo preklicano
V primeru, da vašega plačila ne bomo prejeli, vas bomo najprej o tem obvestili. Če plačila še vedno ne boste izvedli, bomo naročilo preklicali.
Naročilo odposlano
Naročilo dobi status, ko so bili artikli pripravljeni in poslani na ciljni naslov. Po tem statusu naročila ni več mogoče preklicati. Za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave naročenih artiklov, vas bomo po potrebi poklicali na vašo kontaktno telefonsko številko. Po e-pošti boste prejeli informacijo o odpremi naročila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Dostavo naročenih artiklov lahko pričakujete najkasneje v roku 2-5 dni ali v roku 24 ur v primeri izbire Hitre Pošte– pošiljke z naročenimi artikli vam bo dostavila Pošta Slovenije. V primeru, da imete v zvezi s prejetim naročilom kakršnekoli reklamacije, se seznanite s postopkom za reklamacije in vračila oz. nas kontaktirajte. Če vas ob dostavi pošiljke ne bo doma, vam bo pismonoša v nabiralniku pustil obvestilo, s katerim boste odšli na pošto in prevzeli paket. Naslednji status je »naročilo dostavljeno«.
Naročilo dostavljeno
Naročilo dobi status, ko paket dvignete. Po e-pošti boste prejeli račun v PDF obliki, ki si ga lahko natisnete.
Izdelkov ni na zalogi
Naročilo dobi status, ko preverimo in ugotovimo, da trenutno izdelov ni na zalogi. Po telefonu oz e-pošti vas bomo obvestili o stanju zaloge in čakalni dobi izdelka. V primeru, da bo čakalna doba izdelka za vas predolga, bomo naročilo preklicali.
Naročilo preklicano
V primeru, da bo čakalna doba izdelkov za vas predolga, bomo naročilo preklicali.